Yetkili Servis Politikamız

RMG Moto Gusto Servisleri, müşteri memnuniyetinin satış sonrasında da devamının sürekli kılınmasını sağlamak amacıyla Ramzey Motorlu Araçlar Eğitim Departmanı tarafından “Teknik ve Sosyal İlişkiler” eğitimlerinden geçmiş seçkin servislerdir. Sektörel gelişmelerin gerekli kıldığı eğitimler düzenli olarak güncellenmekte, bu gelişmelere uygun eğitim planlamaları yapılmaktadır. RMG Moto Gusto Müşterisinin memnuniyeti amacıyla Türkiye genelinde faaliyette bulunan Yetkili Servislerimiz ve Servis Teknik Personellerinin;

Servis davranış ve müşteri ilişkileri eğitimi
Web otomasyon eğitimi
Motosiklet teslim ve periyodik bakım uygulamaları eğitimi
Müşteri hizmetleri merkezi işletme uygulamaları eğitimi
Cari hesap takip programı eğitimi
Motosiklet tarihçesi ve sektörel teknolojik gelişmeler semineri
Ürün arıza tespit ve kontrol eğitimi
Su soğutmalı motosikletler ve teknik destek eğitimi
Enjeksiyon sistemi ve öğeleri ile arıza tespit cihazı kullanımı ve müdahale yöntemleri,
eğitimlerine katılımları sağlanmış ve ailemize yeni katılan Yetkili Servislerimiz ve Teknik Personellerinin de bu eğitimleri alması zorunlu kılınmıştır.

Müşterilerimizin servislerimizde almış oldukları hizmet kalitesinin standardının oluşturulabilmesi için, Bölge Servis Sorumlularımız tarafından Yetkili Servislerimizin yeterlilikleri değerlendirilerek, servis oryantasyonları ile gelişen servis hizmet standartlarına adaptasyonları sağlanmaktadır.